Number of the records: 1  

Výzkum marketingové komunikace: Analýza cílových skupin

  1. Title Výzkum marketingové komunikace: Analýza cílových skupin
    Author infoJitka Vysekalová, Jan Herzmann
    Author Vysekalová Jitka
    Co-authors Herzmann Jan
    Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 9 (Září 2006), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * zákazníci * výskum * trh * väzba spätná * skupiny vekové
    AnnotationVýskum ako prostriedok na získanie spätnej väzby v masovej komunikácii. Hlavné charakteristiky cieľovej skupiny výskumu. Typológie - rozdelenie osôb na základe určitého kritéria alebo znaku. Dominancia "kultúry mladých". Trhový segment vo veku 50+. Zvláštna skupina - deti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.