Number of the records: 1  

Sociální zodpovědnost podniku a spokojenost zákazníka

  1. Title Sociální zodpovědnost podniku a spokojenost zákazníka
    Author infoAlena Klapalová
    Author Klapalová Alena
    Source document / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 229-234. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2199-X
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnik * zodpovednosť spoločenská * zákazníci * svet * Česko
    AnnotationTransakčno-špecifická spokojnosť, kumulatívna spokojnosť. Podniky a organizácie sa zaujímajú o spokojnosť zákazníka. Spoločenská zodpovednosť podniku a orientácia na zákazníka. Spoločenská zodpovednosť voči všetkým, ku ktorým má podnik určitý vzťah, t.j. i voči zákazníkom by mala byť súčasťou stratégie podniku v podobe politiky spoločenskej zodpovednosti, ktorú možno označiť za sekundárnu hybnú silu. Vo vyspelejších ekonomikách podniky vnímajú zákazníka ako jedného z najvýznamnejších stakeholderov, súčasť sociálneho prostredia, v Čechách to tak nie je.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.