Number of the records: 1  

CRM v marketingovém pojetí firmy

  1. Title CRM v marketingovém pojetí firmy
    TranslationCRM in marketing concept of a firm
    Author infoDita Hommerová
    Author Hommerová Dita
    Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 9, č. 3 (2006), s. 111-127. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2006. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords kampane reklamné * systémy informačné * báza dát * softvér * hardvér * technológie informačné * zákazníci * marketing * firmy * riadenie vzťahov so zákazníkmi * dolovanie dát * komunikácia marketingová
    AnnotationRiadenie vzťahov so zákazníkmi CRM ( Customer relationship management ), softwarové riešenie, implementácia v spoločnosti, podnikateľská filozofia. Ciele a očakávania implementácie systému CRM. Niektoré druhy techník analýz informácií. Marketingová databáza a procesy aktualizácie - marketingový data mart. Procesy aktualizácie a vkladanie dát do databázy marketingu - dolovanie dát (data mining). Riadenie metadát modelu: technické a obchodné metadáta. Systémy a nástroje analýzy zákazníkov a modelovania. Riadenie analýzy zákazníkov, výber premenných podrobujúcich sa hĺbkovej analýze. Modelovanie zo získaných dát a ich využitie pre podnik. Automatické procesy spätného napájania. Systém pre podporu rozhodovania: techniky zobrazovania informácií, integrácia s ostatnými modulmi systému. Systém riadenia kampaní: návrh, zahájenie, realizácia, sledovanie a hodnotenie výsledkov obchodnej akcie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.