Number of the records: 1
Veľtrhy a výstavy ako súčasť komunikačného mixu
Title Veľtrhy a výstavy ako súčasť komunikačného mixu Author info Kamila Rubaninská Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 24. november 2006. S. 387-393. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Merkúr 2006 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2290-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords komunikácia masová * marketing * veľtrhy * výstavy * prezentácia firemná * rozpočet nákladov * plánovanie * harmonogramy časové * informácie Annotation Veľtrhy a výstavy ako multifunkčné médium. Rozdelenie výstavných akcií z obchodného pohľadu. Veľtrhy ako nástroj marketingového mixu. Metodika účasti na veľtrhu alebo výstave. Plán účasti na veľtrhu. Analýza cieľov a výber veľtrhu. Rozpočet na veľtržnú prezentáciu. Časový harmonogram. Komunikácia pred a počas veľtrhu. Zhodnotenie veľtrhu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 01089-032, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1