Number of the records: 1
Veľtrhy a výstavy ako súčasť komunikačného mixu
SYS 0051351 LBL 02340naa$$2200409$$$450$ 005 20240502071611.5 100 $a 20070105d2006 m y slo 03 ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Veľtrhy a výstavy ako súčasť komunikačného mixu $f Kamila Rubaninská 330 $a Veľtrhy a výstavy ako multifunkčné médium. Rozdelenie výstavných akcií z obchodného pohľadu. Veľtrhy ako nástroj marketingového mixu. Metodika účasti na veľtrhu alebo výstave. Plán účasti na veľtrhu. Analýza cieľov a výber veľtrhu. Rozpočet na veľtržnú prezentáciu. Časový harmonogram. Komunikácia pred a počas veľtrhu. Zhodnotenie veľtrhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0051305 $1 010 $a 80-225-2290-2 $1 200 1 $a Merkúr 2006 $e výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 24. november 2006 $v S. 387-393 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2006 $1 215 $a 454 s. $1 710 12 $3 eu_un_auth*0014166 $a Merkúr 2006 $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Bratislava, Slovensko $f 24.11.2006 $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006960 $a veľtrhy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007216 $a výstavy 610 1-
$9 eu_un_auth*0005850 $a prezentácia firemná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005538 $a rozpočet nákladov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002266 $a harmonogramy časové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070105 $g AACR2
Number of the records: 1