Number of the records: 1  

Čo dokáže utajený nákup ?

  1. Title Čo dokáže utajený nákup ?
    Author infoRenata Môciková
    Author Môciková Renata
    Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 1 (január 2007). - Bratislava : ECOPRESS, 2007
    Marketingový výskum : zvláštna príloha mesačníka Stratégie. Č. január (2007), s. 6-7. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výskum * nákup * metódy * simulácia
    AnnotationMystery shopping je metóda používaná na hodnotenie kvalitatívnych stránok nákupného procesu, analýzu poskytovaných služieb, obchodných a komunikačných zručností pracovníkov v jednotlivých predajných/kontaktných miestach. Podstatou metódy je simulácia nákupno-informačnej situácie v reálnom prostredí, pričom simulácia je realizovaná bez vedomia pracovníkov predajného miesta. Kontrola dodržiavania pravidiel. Mystery shopping realizujú špeciálne vyškolené osoby podľa vopred pripraveného scenára. Komunikačné kanály pri realizácii mystery shopping.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.