Number of the records: 1
Čo dokáže utajený nákup ?
Title Čo dokáže utajený nákup ? Author info Renata Môciková Author Môciková Renata Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 1 (január 2007). - Bratislava : ECOPRESS, 2007 Marketingový výskum : zvláštna príloha mesačníka Stratégie. Č. január (2007), s. 6-7. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výskum * nákup * metódy * simulácia Annotation Mystery shopping je metóda používaná na hodnotenie kvalitatívnych stránok nákupného procesu, analýzu poskytovaných služieb, obchodných a komunikačných zručností pracovníkov v jednotlivých predajných/kontaktných miestach. Podstatou metódy je simulácia nákupno-informačnej situácie v reálnom prostredí, pričom simulácia je realizovaná bez vedomia pracovníkov predajného miesta. Kontrola dodržiavania pravidiel. Mystery shopping realizujú špeciálne vyškolené osoby podľa vopred pripraveného scenára. Komunikačné kanály pri realizácii mystery shopping. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6 + 9 príl.
article
Number of the records: 1