Number of the records: 1  

Marketingové analýzy a stratégie

  1. Title Marketingové analýzy a stratégie
    Author infoŠtefan Majtán
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Vybrané problémy ohodnocovania podniku, 2. časť - Študijný text. S. 55-63. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004 / Majtán Štefan ; Majdúchová Helena ; Porvazník Ján ; Harumová Anna ; Mrázová Margita ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Ďurinová Ivona ; Šúbertová Elena ; Slávik Štefan ; Šebejová Katarína ; Rajňák Milan ; Floreková Slavka. ISBN 80-225-1887-5
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryKapitoly v učebniciach a učebných textoch
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00090-007, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.