Number of the records: 1  

Zmeny v manažmente a v marketingu v slovenských podnikoch po vstupe SR do EÚ

  1. Title Zmeny v manažmente a v marketingu v slovenských podnikoch po vstupe SR do EÚ
    Author infoElena Šúbertová
    Author Šúbertová Elena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky III.. S. 7-22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 80-225-2308-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikanie malé * podnikanie stredné * poľnohospodárstvo * výroba rastlinná * výroba živočíšna * úroda * ceny * produkty * dotácie * dane * medzispotreba * riadenie * manažment * Slovensko
    AnnotationVýznamná úloha malého a stredného podnikania v krajinách s trhovou ekonomikou. Ciele podnikania v malých a stredných podnikoch (MSP). Vývoj počtu podnikateľov a dynamika ich vývoja na Slovensku. Úlohy podnikateľov v MSP a námety na zlepšenie funogavania podnikov v SR. Vybrané problémy a východiská MSP na Slovensku v poľnohospodárstve. Výkonnosť slovenského poľnohospodárstva v rokoch 2001 - 2005. Údaje z oblasti rastlinnej a živočíšnej produkcie. Spotrebná náročnosť slovenského poľnohospodárstva - medzispotreba. Zlepšenie samofinancovania potrieb. Zníženie ukazovateľa čistého zisku z podnikania.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00525-002, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.