Number of the records: 1
Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch
Title Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch Author info Štefan Majtán, Katarína Grančičová Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 6, č. 11 (2007), s. 31-41. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2007. ISSN 1335-9746 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnik malý * podnik stredný * marketing * Slovensko * plánovanie strategické * diagnostika podniková Annotation Všeobecné názory na marketing v malých a stredných podnikoch. Výhody a nevýhody malých a stredných podnikov z hľadiska marketingu. Názory na potrebu a prínos marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch. Súhrnné závery z prieskumu marketingovej reality v slovenských malých a stredných podnikoch. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - BOOKS No. of Archival Copy E07 00694-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 11-12
article
Number of the records: 1