Number of the records: 1
Analýza poptávky a cenová strategie
SYS 0077022 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220801085318.3 100 $a 20080630a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Analýza poptávky a cenová strategie $f Radek Tahal 330 $a Každá firma má nejaký cieľový segment zákazníkov, ktorému svoje výrobky alebo služby ponúka. Je potrebné poznať, aká je konkurencieschopnosť tejto cieľovej skupiny a koľko sú títo zákazníci schopní a ochotní utratiť za produkty danej firmy. K tomu používajú obchodníci a marketéri rôzne typy analýz a marketingových výskumov. Na ich základe potom firma stanovuje svoju cenovú a marketingovú stratégiu. V priebehu životného cyklu produktu firma niekoľkokrát prehodnocuje svoje cenovú politiku. Dôvodom je meniaca sa dopytová krivka a náklady spojené s výrobou produktu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0073766 $1 010 $a 978-80-7318-664-7 $1 200 1 $a 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky $b elektronický zdroj $e CD s recenzovanými příspěvky $e Zlín, 10. duben 2008 $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $d 2008 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004421 $a politika cenová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001845 $a dopyt 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0020267 $a Tahal $b Radek $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20080630 $g AACR2
Number of the records: 1