Number of the records: 1
Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike
Title Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike Translation Town marketing and the problems of its implementation in the Czech and Slovak Republics Author info Jiří Ježek, Renáta Ježková Author Ježek Jiří Co-authors Ježková Renáta Source document Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. Roč. 2, č. 1 (2008), s. 22-28. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2008. ISSN 1337-4990 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords Česko * Slovensko * mestá * marketing * správa verejná * reformy štruktúrne Annotation Začiatky implementácie marketingu v českých a slovenských mestách. Prax mestského marketingu. Zhrnutie problémov mestského marketingu v Českej a Slovenskej republike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2008: 1-2
article
Number of the records: 1