Number of the records: 1  

Produkt ako nástroj marketingového mixu vysokých škôl

  1. SYS0082585
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502071928.1
    100
      
    $a 20081008d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Produkt ako nástroj marketingového mixu vysokých škôl $f Jana Jurková
    330
      
    $a Produkt ako základný nástroj marketingového mixu vysokých škôl, ktorý má vlastné charakteristiky, vlastnosti, úrovne. Plánovanie marketingového mixu. Vybrané aspekty produktu vysokých škôl. Vysokoškolské vzdelávanie v podmienkach SR.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-89220-86-1 $1 200 1 $a Marketing vzdelávacích inštitúcií $e vedecký zborník príspevkov $v S. 122-131 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2007
    541
    1-
    $a Product as a tool of university marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005118 $a programy študijné
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0015940 $a Jurková $b Jana $4 070 $p EUBPHFKMR $9 100 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081008 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.