Number of the records: 1
Produkt ako nástroj marketingového mixu vysokých škôl
SYS 0082585 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502071928.1 100 $a 20081008d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Produkt ako nástroj marketingového mixu vysokých škôl $f Jana Jurková 330 $a Produkt ako základný nástroj marketingového mixu vysokých škôl, ktorý má vlastné charakteristiky, vlastnosti, úrovne. Plánovanie marketingového mixu. Vybrané aspekty produktu vysokých škôl. Vysokoškolské vzdelávanie v podmienkach SR. 463 -1
$1 010 $a 978-80-89220-86-1 $1 200 1 $a Marketing vzdelávacích inštitúcií $e vedecký zborník príspevkov $v S. 122-131 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2007 541 1-
$a Product as a tool of university marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005118 $a programy študijné 675 $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba 700 -1
$3 eu_un_auth*0015940 $a Jurková $b Jana $4 070 $p EUBPHFKMR $9 100 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20081008 $g AACR2
Number of the records: 1