Number of the records: 1
Priamy marketing
Title Priamy marketing Translation Direct marketing Author info Lucia Michalková Author Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou) : Bratislava, 14. november 2008. S. 77-82. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Note VEGA 1/4600/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * pojmy * definície * telemarketing Annotation Priamy marketing - definície, znaky. Výhody priameho marketingu. Formy priameho marketingu - direct mail, telemarketing. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00225-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1