Number of the records: 1  

Kvalita služieb a spokojnosť zákazníka

  1. Title Kvalita služieb a spokojnosť zákazníka : diplomová práca
    Author infoMartina Gajdošová, škol. Marta Karkalíková
    Author Gajdošová Martina
    Another authors Karkalíková Marta (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Issue dataBratislava, 2009. - 60 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number834972

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce368.2 KBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.