Number of the records: 1
Analýza maloobchodu, maloobchodných reťazcov a maloobchodných formátov v strednej Európe so zameraním na Slovensko, Česko, Maďarsko a Poľsko
SYS 0100244 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072111.2 100 $a 20090819a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Analýza maloobchodu, maloobchodných reťazcov a maloobchodných formátov v strednej Európe so zameraním na Slovensko, Česko, Maďarsko a Poľsko $f Ladislav Medňanský 330 $a Analýza vybraných problémov stratégií obchodných korporácií na trhoch strednej Európy. Zhodnotenie histórie ich podnikania na európskom trhu, súčasná situácia a perspektívy do budúcnosti. Potenciálne formáty, ktoré sú a budú najatraktívnejšie pre maloobchodné reťazce. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0099296 $1 010 $a 978-80-225-2770-5 $1 200 1 $a Merkúr 2008 $b elektronický zdroj $e výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 27. november 2008 $g zostavovateľské a grafické práce: Simona Škorvagová, Peter Verček, Peter Červenka, Marián Poláček $v S. 251-256 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2008 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006110 $a supermarkety 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002404 $a hypermarkety 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005359 $a retailing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004801 $a predajne diskontné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa 675 $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0025677 $a Medňanský $b Ladislav $4 070 $p EUBOBFKMO $9 100 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090819 $g AACR2
Number of the records: 1