Number of the records: 1
Virálny marketing
SYS 0101294 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072115.7 100 $a 20090914a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Virálny marketing $f Andrej Hriciga 330 $a Podstata virálneho marketingu. Strata kontroly nad vývojom a šírením posolstva. Kroky, ktoré je potrebné dodržať, aby sa posolstvo šírilo virálnym efektom. Motivácia k šíreniu virálnej marketingovej správy. Príklady z praxe. Zdielateľnosť virálneho posolstva. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0100510 $1 010 $a 978-80-225-2786-6 $1 200 1 $a Mladá veda 2008 $b elektronický zdroj $e Bratislava, 28.11.2008 $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti $f zostavovateľské a grafické práce: Peter Červenka, Marián Poláček, Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 92-95 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d [2008] $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004246 $a počítače 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004560 $a pošta elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0019467 $a Hriciga $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090914 $g AACR2
Number of the records: 1