Number of the records: 1
Holistický marketing
SYS 0102105 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221207083526.8 100 $a 20090922a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Holistický marketing $f Ivana Kováčiková 330 $a Charakteristika holistického marketingu. Prvky holistického marketingu. Charakteristika prvkov holistického marketingu: interný marketing, integrovaný marketing, vzťahový marketing, spoločenský marketing. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0099296 $1 010 $a 978-80-225-2770-5 $1 200 1 $a Merkúr 2008 $b elektronický zdroj $e výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 27. november 2008 $g zostavovateľské a grafické práce: Simona Škorvagová, Peter Verček, Peter Červenka, Marián Poláček $v S. 177-180 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2008 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003217 $a marketing interný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003227 $a marketing spoločenský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006599 $a trh 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013906 $a Kováčiková $b Ivana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090922 $g AACR2
Number of the records: 1