Number of the records: 1  

Marketingové prístupy priemyselných podnikov k ponuke vo vzťahoch zákazník-dodávateľ

  1. Title Marketingové prístupy priemyselných podnikov k ponuke vo vzťahoch zákazník-dodávateľ
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 187-191. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0228/08 Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov
    NoteVEGA 1/0228/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik priemyselný * Slovensko * dodávatelia * zákazníci * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * ponuka * hodnota
    AnnotationMarketingové prístupy k ponuke z hľadiska priemyselných podnikov, ktoré pôsobia na území SR. Teoretické aspekty súladu ponuky a trhu. Vzťah zákazník-dodávateľ, t.j. ako podnik dodávateľa môže svojou ponukou docieliť zákazníka na základe jeho potrieb, získať ho a byť mu oporou v jeho aktivitách. Výsledky prieskumu z hľadiska vzťahu zákazník-dodávateľ.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01229-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.