Number of the records: 1  

Implikácia teórií obchodu v tvorbe hodnoty poskytovanej zákazníkom

  1. SYS0104742
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072141.3
    100
      
    $a 20091022d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Implikácia teórií obchodu v tvorbe hodnoty poskytovanej zákazníkom $f Zuzana Francová
    330
      
    $a Analýza vybraných teórií obchodu a ich význam vo vymedzení tvorby hodnoty poskytovanej zákazníkom. Členenie teórií obchodu. Dopad poskytovanej hodnoty zákazníkom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0104294 $1 010 $a 978-80-225-2813-9 $1 200 1 $a Vzťahový marketing $d Relationships marketing : its specialties, forms and selected applications $e osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu $e monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles $f Zuzana Francová a kol. $v S. 9-22 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 178 s.
    541
    1-
    $a Trade theories implication in process of value creation afforded to the customers
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006490 $a teória obchodu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006844 $a úroveň životná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005893 $a spotreba osobná
    675
      
    $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091022 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.