Number of the records: 1
Implikácia teórií obchodu v tvorbe hodnoty poskytovanej zákazníkom
SYS 0104742 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072141.3 100 $a 20091022d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Implikácia teórií obchodu v tvorbe hodnoty poskytovanej zákazníkom $f Zuzana Francová 330 $a Analýza vybraných teórií obchodu a ich význam vo vymedzení tvorby hodnoty poskytovanej zákazníkom. Členenie teórií obchodu. Dopad poskytovanej hodnoty zákazníkom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0104294 $1 010 $a 978-80-225-2813-9 $1 200 1 $a Vzťahový marketing $d Relationships marketing : its specialties, forms and selected applications $e osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu $e monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles $f Zuzana Francová a kol. $v S. 9-22 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 178 s. 541 1-
$a Trade theories implication in process of value creation afforded to the customers 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006490 $a teória obchodu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006844 $a úroveň životná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005893 $a spotreba osobná 675 $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091022 $g AACR2
Number of the records: 1