Number of the records: 1
Vzťahový marketing
Title Vzťahový marketing : od teoretických východísk po uplatnenie v praxi Author info Zuzana Francová, Milan Oreský Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Lipianska Júlia (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Orgonáš Jozef (Recenzent) Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2010. - 313 s. [18,259 AH] ISBN 978-80-225-2952-5 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Note VEGA 1/4600/07 Document kind monographs Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing vzťahový * marketing manažment * zákazníci * vzťahy ekonomické * vzťahy medzipodnikové * vzťahy obchodné * trh spotrebiteľský * obchod * marketing mix * spotreba osobná * dodávatelia * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * portfólio * motivácia pracovná * efektívnosť * ukazovatele ekonomické Public work category Scientific monography issued in home editorships Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 9, currently available 5, at library only 4 Call number 843311, 843312, 844025-844028, 851607-851609 No. of Archival Copy E10 00927-001, kópia titul. strany
book
Call number Location Sublocation Info 843311 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 843312 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 844025 SEK Sklad knižničného fondu In-Library Use Only 844026 SEK Sklad knižničného fondu availaible 844027 SEK Sklad knižničného fondu availaible 844028 SEK Pobočka SEK Košice In-Library Use Only 851607 SEK Sklad knižničného fondu availaible 851608 SEK Sklad knižničného fondu availaible 851609 SEK Sklad knižničného fondu availaible
Number of the records: 1