Number of the records: 1
Media strategies for marketing places in crisis
Title Media strategies for marketing places in crisis : improving the image of cities, countries and tourist destinations Author info Eli Avraham and Eran Ketter Author Avraham Eli Co-authors Ketter Eran Issue data Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann , 2008. - 218 s. Edition Marketing ISBN 978-0-7506-8452-1 Document kind monographs Language English Country of Edition Great Britain systematics 339.138 - Marketing Keywords mestá * kraje * regióny * imidž * kríza * pohromy živelné * úpadok hospodársky * úpadok sociálny * turistika * oživenie * médiá * reklama * štúdie prípadové * správanie spotrebiteľa * manažment * marketing * stratégia marketingová * teória a prax Database BOOKS Copy count 2, currently available 1, at library only 1 Call number 844958, 845618
book
Call number Location Sublocation Info 844958 SEK Sklad knižničného fondu availaible 845618 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1