Number of the records: 1
Sťažnosti v hotelových a reštauračných službách
Title Sťažnosti v hotelových a reštauračných službách Author info Marián Gúčik Author Gúčik Marián Source document Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 4, č. jeseň (2010), s. 34-39. - Žilina : Direct press, 2010. ISSN 1337-0545 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.516 - Normalizácia v podniku, v prevádzke. Obmedzenie typov Keywords hotely * reštaurácie * služby * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * sťažnosti * normy ISO Annotation Spokojnosť hosťa môže prerásť do jeho lojality spojenej s opakovanou kúpou služby a šírením dobrého mena organizácie. Nespokojnosť zákazníkov a sťažnosti. Medzinárodné normy, ktoré sa zaoberajú manažérstvom sťažností. Proces vybavovania sťažností podľa normy ISO 10002 Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: jar-zima
article
Number of the records: 1