Number of the records: 1  

Interkultúrne rozdiely - ich význam a akceptácia medzinárodného marketingu so zameraním na oblasť Latinskej Ameriky

  1. Title Interkultúrne rozdiely - ich význam a akceptácia medzinárodného marketingu so zameraním na oblasť Latinskej Ameriky : dizertačná práca
    Author infoMarián Honaizer, škol. Otília Zorkóciová
    Author Honaizer Marián
    Another authors Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava, 2010. - 226 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords kultúra * marketing medzinárodný * výskum marketingový * Latinská Amerika
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number846930

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF3.4 MBfrom the EU IP address after logging in
    Call numberLocationSublocationInfo
    846930SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.