Number of the records: 1
Interkultúrne rozdiely - ich význam a akceptácia medzinárodného marketingu so zameraním na oblasť Latinskej Ameriky
Title Interkultúrne rozdiely - ich význam a akceptácia medzinárodného marketingu so zameraním na oblasť Latinskej Ameriky : dizertačná práca Author info Marián Honaizer, škol. Otília Zorkóciová Author Honaizer Marián Another authors Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava, 2010. - 226 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords kultúra * marketing medzinárodný * výskum marketingový * Latinská Amerika Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 846930
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 3.4 MB from the EU IP address after logging in book
Call number Location Sublocation Info 846930 SEK Sklad knižničného fondu In-Library Use Only
Number of the records: 1