Number of the records: 1
Využívanie sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie
Title Využívanie sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie Parallel title The Use of social media as a marketing communication tool Author info Peter Štetka Author Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. S. 1-11. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing sieťový * siete sociálne * marketing mix * spotrebitelia Annotation Marketingová komunikácia so spotrebiteľmi a rastúci trend používania sociálnych médií. Využívanie nástrojov v on-line komunikačnom mixe. Marketingová komunikácia a nástroje vzájomnej komunikácie medzi podnikmi a zákazníkmi. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00284-029, originál dokumentu
article
Number of the records: 1