Number of the records: 1  

Vplyv dizajnu predajne, výrobkov vlastnej značky a obchodného personálu na imidž maloobchodného podniku

  1. Title Vplyv dizajnu predajne, výrobkov vlastnej značky a obchodného personálu na imidž maloobchodného podniku
    Author infoIvan Bzdúšek
    Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 39-44. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnik * imidž * značky výrobkov * dizajn * predajne * personál
    AnnotationObjasnenie významu troch faktorov, ktorými sú výrobky vlastnej značky, dizajn predajne a obchodný personál, vysvetlenie ako vplývajú na budovanie imidžu maloobchodného podniku a poskytnutie odporúčaní, ako vylepšiť ich vplyv na tvorbu pozitívneho imidžu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00205-040, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.