Number of the records: 1
Vplyv dizajnu predajne, výrobkov vlastnej značky a obchodného personálu na imidž maloobchodného podniku
Title Vplyv dizajnu predajne, výrobkov vlastnej značky a obchodného personálu na imidž maloobchodného podniku Author info Ivan Bzdúšek Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 39-44. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnik * imidž * značky výrobkov * dizajn * predajne * personál Annotation Objasnenie významu troch faktorov, ktorými sú výrobky vlastnej značky, dizajn predajne a obchodný personál, vysvetlenie ako vplývajú na budovanie imidžu maloobchodného podniku a poskytnutie odporúčaní, ako vylepšiť ich vplyv na tvorbu pozitívneho imidžu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00205-040, originál dokumentu
article
Number of the records: 1