Number of the records: 1
Difúzne modely nových produktov a ich postavenie vo výskume spotrebiteľského správania
SYS 0125138 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072426.3 100 $a 20110202a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Difúzne modely nových produktov a ich postavenie vo výskume spotrebiteľského správania $f Mária Vasiľová 301 $a IGM 2316069/10 330 $a Objasnenie historického kontextu inovácie, vysvetlenie pojmového aparátu a zhrnutie hlavných východísk pre aktuálny výskum spotrebiteľského správania v procese prijímania inovácie. Vysvetlenie základnej varianty difúzneho modelu podľa Bassa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0124403 $1 010 $a 978-80-225-3099-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2010 $f zostavovateľské a grafické práce Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 557-562 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2010 $1 215 $a [580] s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007172 $a výrobky nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006653 $a tržby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005063 $a prognózovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 519.86 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000244 $x Teória ekonomicko-matematických modelov 700 -1
$3 eu_un_auth*0028704 $a Vasiľová $b Mária $f 1985- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110202 $g AACR2
Number of the records: 1