Number of the records: 1
Komparácia využívania sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie v SR a vo vybraných krajinách
Title Komparácia využívania sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie v SR a vo vybraných krajinách Author info Štefan Majtán, Soňa Nemečková, Peter Štetka Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 185-189. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords firmy * podnik * komunikácia marketingová * propagácia * prezentácia firemná * produkty * technológie informačné * technológie komunikačné * siete sociálne * internet * používatelia Annotation Sociálne média ako nástroj marketingovej komunikácie a PR. Rozsah využívania internetu a sociálnych médií na Slovensku a miera ich vnímania používateľmi ako nástroja marketingovej komunikácie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00695-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1