Number of the records: 1
Príspevok k teórii marketingu miesta
Title Príspevok k teórii marketingu miesta Parallel title The article about theory of place marketing Author info Kristína Viestová Author Viestová Kristína Source document Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : komunálna reforma, spravovanie a manažovanie, trendy vo verejnom živote, regionálny rozvoj : Bratislava 25. novembra 2010. S. 728-736. - Bratislava : crr, 2010. ISBN 978-80-970495-4-6 Note VEGA 2/0091/09 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing územia * terminológia Annotation Príspevok sa zaoberá časťou teórie marketingovej subkoncepcie, a to marketingom miesta. Dôraz kladie na časť terminológie tejto vednej disciplíny, na samotné pomenovanie, na názov vedeckej disciplíny. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1