Number of the records: 1
Segmentace trhu
Title Segmentace trhu Author info Zuzana Šlapalová Čempelová Author Šlapalová Čempelová Zuzana Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 47, č. 2 (Únor 2012), s. 39-42. - Praha : Economia, 2012. ISSN 0026-8720 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords segmentácia trhu * marketing * zákazníci * prieskum trhu * vek * muži * ženy * demografia * psychológia * behaviorizmus * geografia Annotation Segmentácia trhu - módna záležitosť alebo užitočný marketingový nástroj? Segmentácia trhu krok za krokom. Kritériá geografickej, demografickej, psychografickej a behaviorálnej segmentácie. Prístup firiem k marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 1-6 + 4 príl.
article
Number of the records: 1