Number of the records: 1
Prispôsobovanie marketingového manažmentu podnikateľských subjektov mäsospracujúceho priemyslu vnútorného trhu EÚ
SYS 0150614 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231128131219.8 100 $a 20120418a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Prispôsobovanie marketingového manažmentu podnikateľských subjektov mäsospracujúceho priemyslu vnútorného trhu EÚ $f Ladislav Mura 330 $a Analýza hlavných oblastí prispôsobovania marketingového manažmentu podnikov na podmienky vnútorného trhu únie. Tento trh najviac formujú prehlbujúca sa globalizácia a integrácia v ekonomike sveta. Faktory úspešného prispôsobovania marketingového manažmentu na náročné podmienky zjednoteného trhu Európskej únie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0211887 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $e vědecký recenzovaný časopis $v Č. 1 (2011), s. 92-103 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003249 $a mäsopriemysel 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0033720 $a Mura $b Ladislav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120418 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1