Number of the records: 1  

Význam strategického marketingu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov

  1. Title Význam strategického marketingu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov
    TranslationThe Intent of strategic marketing within the small and medium enterprices competitiveness
    Author infoEva Ivanová
    Author Ivanová Eva
    Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 10, č. 1 (2012), s. 12-19. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2012. ISSN 1336-3727
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords podnik malý * podnik stredný * konkurencieschopnosť * marketing * komunikácia marketingová * riadenie strategické
    AnnotationMalé a stredné podniky a úloha strategického riadenia. Kritériá pre MSP. Strategický marketing a konkurencieschopnosť malých a stredných podnikov. Využitie marketingovej komunikácie na tvorbu, podporu a udržanie konkurenčnej výhody.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2012: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.