Number of the records: 1  

Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy

  1. Title Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy
    Parallel titleMarketing on social networks: Effective means in times of crisis
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 470-483. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing sieťový * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * internet * siete sociálne
    AnnotationVymedzenie problematiky a typológia sociálnych sietí. Základné oblasti, riziká a prednosti využitia sociálnych sietí v marketingu. Stratégia, na základe ktorej sa budú aktivity vyvíjať, aby boli v súlade s celofiremnou marketingovou stratégiou.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00820-055, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.