Number of the records: 1
Vnímanie environmentálneho označovania produktov spotrebiteľmi a marketingové stratégie a odporúčania pre slovenské podniky v rámci environmentálneho označovania pre zlepšenie ich postavenia na konkurenčnom trhu
Title Vnímanie environmentálneho označovania produktov spotrebiteľmi a marketingové stratégie a odporúčania pre slovenské podniky v rámci environmentálneho označovania pre zlepšenie ich postavenia na konkurenčnom trhu Parallel title Consumers´ perception of product ecolabelling and marketing strategies and recommendations for slovak companies using ecolabel to improve their position on a competitive market Author info Šárka Kličková Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 301-312. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords označovanie tovarov * značky environmentálne * spotrebitelia * rozhodovanie nákupné Annotation Príspevok načrtáva históriu, vznik a podstatu environmentálnych značiek a najmä odhaľuje postoj spotrebitelov k nim. Odhaľuje, či sa jednotlivci snažia obmedziť krok po kroku svoj ekologický odtlačok a skutočne zvažujú dôsledky svojich nákupov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00820-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1