Number of the records: 1
Skúmanie správania cieľovej skupiny seniorov a neuromarketing
SYS 0160159 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502083355.2 100 $a 20120928d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Skúmanie správania cieľovej skupiny seniorov a neuromarketing $f Veronika Fogašová, Ľuboš Oláh 301 $a VEGA 1/0612/12 330 $a Charakteristika seniorov v modernom chápaní marketingovej komunikácie. Špecifiká marketingovej komunikácie zameranej na seniorov. Neuromarketing ako moderný prístup v skúmaní správania spotrebiteľa. Neuromarketing a jeho objekt skúmania. Etika neuromarketingu. Aplikačné možnosti neuromarketingu v marketingovej praxi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0160142 $1 010 $a 978-80-7431-090-4 $1 200 1 $a Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi $b elektronický zdroj $e [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012 $f kolektiv autorů $v S. 68-78 $1 210 $a Praha $c Kamil Mařík - Professional Publishing $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [305 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0037279 $a Fogašová $b Veronika $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0028659 $a Oláh $b Ľuboš $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120928 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1