Number of the records: 1  

Skúmanie správania cieľovej skupiny seniorov a neuromarketing

  1. SYS0160159
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083355.2
    100
      
    $a 20120928d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Skúmanie správania cieľovej skupiny seniorov a neuromarketing $f Veronika Fogašová, Ľuboš Oláh
    301
      
    $a VEGA 1/0612/12
    330
      
    $a Charakteristika seniorov v modernom chápaní marketingovej komunikácie. Špecifiká marketingovej komunikácie zameranej na seniorov. Neuromarketing ako moderný prístup v skúmaní správania spotrebiteľa. Neuromarketing a jeho objekt skúmania. Etika neuromarketingu. Aplikačné možnosti neuromarketingu v marketingovej praxi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0160142 $1 010 $a 978-80-7431-090-4 $1 200 1 $a Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi $b elektronický zdroj $e [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012 $f kolektiv autorů $v S. 68-78 $1 210 $a Praha $c Kamil Mařík - Professional Publishing $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [305 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037279 $a Fogašová $b Veronika $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0028659 $a Oláh $b Ľuboš $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120928 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.