Number of the records: 1  

Localization strategy as the key decision of retail management

  1. Title Localization strategy as the key decision of retail management
    Author infoErika Dudáš-Pajerská
    Author Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Regional economics in new perspectives : reviewed proceedings : the 3rd winter seminar of regional science 2013, march 20 - 23, High Tatras, Slovakia. S. 1-15. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3607-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
    NoteVEGA 1/0906/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords reťazce obchodné * maloobchod * lokalizácia
    AnnotationDôležitosť lokalizácie pre vývoj maloobchodných reťazcov, dopad regiónu na stratégiu. Determinanty lokalizácie maloobchodných reťazcov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00263-009, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF756.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.