Number of the records: 1
Changes in international marketing strategies of companies operating in the global luxury industry due to the financial and economic crisis
SYS 0173934 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502072950.9 100 $a 20130711a2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Changes in international marketing strategies of companies operating in the global luxury industry due to the financial and economic crisis $f Otília Zorkóciová, Erika Mária Jamborová 330 $a Identifikácia základných prvkov úspešnej medzinárodnej marketingovej stratégie luxusného tovaru v celosvetovom meradle. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0239979 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 6, č. 21 (2013), s. 136-148 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2013 541 1-
$a Zmeny v medzinárodných marketingových stratégiách spoločností pôsobiacich na globálnom trhu s luxusným tovarom vzhľadom na finančnú a hospodársku krízu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006578 $a tovar luxusný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0037210 $a Jamborová $b Erika Mária $p EUBOBFKMO $9 50 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130711 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1