Number of the records: 1
Vnímanie dôležitosti dizajnu ako kritéria pri nákupnom rozhodovaní v kategórii parfumov: empirická štúdia
SYS 0175146 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073003.4 100 $a 20130904d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vnímanie dôležitosti dizajnu ako kritéria pri nákupnom rozhodovaní v kategórii parfumov: empirická štúdia $d Importance of design as purchase criterion in perfume product category: an empirical study $f Ľubica Knošková 301 $a KEGA 017EU-4/2013 330 $a Objektom skúmania je dizajn parfumu ako kritérium nákupného rozhodovania. Dizajn je pridanou hodnotou akéhokoľvek produktu, zvyšuje jeho konkurencieschopnosť i uplatnenie na trhu. Zo všetkých produktových kategórii, parfumy sú najviac známe svojim kreatívnym balením a dizajnom fľaštičiek. Tovaroznalecká charakteristika kategórie parfumov. Dôležitosť kritérií pri nákupe parfumov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0174940 $1 010 $a 978-80-225-3662-2 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 253-262, CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [687 s., 13 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004894 $a priemysel chemický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001728 $a dizajn priemyselný 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy 675 $a 658.512 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000340 $x Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing 700 -1
$3 eu_un_auth*0009734 $a Knošková $b Ľubica $f 1965- $p EUBOBFKTK $9 100 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130904 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1