Number of the records: 1
Marketing s podporou využívania nástrojov GIS
Title Marketing s podporou využívania nástrojov GIS Author info Marcela Gergeľová ... [et al.] Author Gergeľová Marcela Source document Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 3 (2013), s. 16-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Keywords marketing * systémy informačné geografické * trhy Annotation Pre priame aplikovanie GIS v oblasti marketingu je typické - zber, analýza, vyhodnotenie, distribúcia a uchovávanie dôležitých informácií o situácii na trhu, dopyte a ponuke, potrebách, túžbach, očakávaniach a možnostiach širokých vrstiev spotrebiteľov pre podporu udržania a trhu. Výhodou využitia GIS je tvorba tematických alebo interaktívnych máp na podporu riešenia ľubovoľného problému, v súčasnej dobe s možnosťou prezentácie a vytvorenia výstupov na webe. Marketing a geomarketing. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 1-4
article
Number of the records: 1