Number of the records: 1  

Ekonomické a podnikateľské prostredie európskeho trhu

  1. HVIZDOVÁ, Eva, ml. Ekonomické a podnikateľské prostredie európskeho trhu. In Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6, s. 71-83. VEGA 1/0047/11
    Ohlasy:
    [4] MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Seniors as a Target Group for Trade and Marketing. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic [elektronický zdroj]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 348-355 CD-ROM.
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.