Number of the records: 1
(Ne)pripravenosť konečných zákazníkov na koncepciu udržateľného marketingového riadenia v európskom priestore
Title (Ne)pripravenosť konečných zákazníkov na koncepciu udržateľného marketingového riadenia v európskom priestore Translation Unreadiness of final customers for the concept of sustainable marketing management in the European area Author info Gabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová, Rastislav Briestenský Author Pajtinková - Bartáková Gabriela Co-authors Gubíniová Katarína Briestenský Rastislav Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 1 (2014), s. 26-33. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * správanie spotrebiteľa * marketing manažment Annotation Inštitucionálne zastrešenie politiky udržateľného (marketingového) riadenia orgánmi Európskej únie. Identifikácia pripravenosti a bariér pri prechode na koncepciu udržateľnosti (marketingového riadenia). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2014: 1-4
article
Number of the records: 1