Number of the records: 1  

Reklama a jej vplyv na spotrebiteľa

  1. Title Reklama a jej vplyv na spotrebiteľa : bakalárska práca
    Author infoLenka Jenčuráková, školiteľ: Alžbeta Thiessen
    Author Jenčuráková Lenka
    Another authors Thiessen Alžbeta (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Issue dataKošice, 2014. - 59 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number882132

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha306.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.