Number of the records: 1  

Strategický marketing

  1. LESÁKOVÁ, Dagmar - ČIMO, Jozef - HANULÁKOVÁ, Eva - LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Strategický marketing. Recenzenti: Kornélia Richterová, Róbert Hölcz. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2014. 349 s. [20,63 AH]. Economics. VEGA 1/0652/12. ISBN 978-80-89710-07-2
    Ohlasy:
    [4] BIKÁROVÁ, Eva. New trends in university - alumni relations. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0. S. 16-24.
    [4] PLEVOVÁ, Katarína. Využitie senzorického marketingu v podpore predaja. In Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4180-0, s. 60-65 CD-ROM.
    [4] KITA, Jaroslav - ČIHOVSKÁ, Viera - LIPIANSKA, Júlia - DZUROVÁ, Mária - KITA, Pavol - LOYDLOVÁ, Miroslava - FRANCOVÁ, Zuzana - HASPROVÁ, Mária. Marketing. Recenzovali: Ferdinand Daňo, Róbert Štefko. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 424 s. [28 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-550-7.
    [4] KOPANIČOVÁ, Janka. Stratégie pri nákupe potravín v nízkopríjmových domácnostiach. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 18-23 CD-ROM.
    [4] BIKÁROVÁ, Eva. Aktuálne výzvy v terciárnom vzdelávaní v kontexte celoživotného vzdelávania. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 24-35 CD-ROM.
    [4] BIKÁROVÁ, Eva. Implementácia politiky sociálnej inklúzie vo vysokoškolskom vzdelávaní – povinnosť alebo príležitosť? In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 36-46 CD-ROM.
    [4] LABSKÁ, Helena. Analýza modelu ELM v spotrebiteľskom rozhodovaní. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 47-56 CD-ROM.
    [4] PLEVOVÁ, Katarína. Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 57-67 CD-ROM.
    [4] KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Nákupné zvyklosti pri nákupe potravín vo vybraných nízkopríjmových domácnostiach. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 5-17 CD-ROM.
    [4] LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Teenageri ako špecifický spotrebiteľský segment. In Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4336-1, s. 95-100 CD-ROM.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.