Number of the records: 1
Význam distribučných partnerstiev v podnikaní
Title Význam distribučných partnerstiev v podnikaní Parallel title The Importance of distribution pertnerships in business Author info Martin Moravčík Author Moravčík Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 6, č. 3 (2014), s. 14-24. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Note VEGA 1/0134/14 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords distribúcia * kanály distribučné * kooperácia * spolupráca podnikov * partnerstvo verejno-súkromné * franšíza * koncesie * licencie * maloobchod Annotation Charakteristika distribučného kanála. Kooperácia a partnerstvá v distribučnom kanáli. Kooperačné formy podnikov. Moc v distribučných kanáloch. Konflikty a ich riešenie. Realizácia kooperačných vzťahov spoločnosti Tesco a Bird Eye Wall`s v praxi. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00943-003, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-4
article
Number of the records: 1