Number of the records: 1
Základné interakcie plánovacieho procesu predaja
Title Základné interakcie plánovacieho procesu predaja Parallel title The Fundamental interactions of sales planning process Author info Pavol Kita, Pavol Konštiak Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 181-188 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.2 - Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky Keywords predaj * plánovanie * plán marketingový * predajne * personál * zákazníci Annotation Pojmy cieľový trh, obchodná činnosť. Plánovanie predaja, základné interakcie plánovacieho procesu predaja: funkčné interakcie, skúsenosť obchodného personálu a rozhodovanie o budúcom vývoji na trhu, vplyv stratégie na operatívu, vplyv marketingového plánu na plán predaja, kombinácia interakcií. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01863-018, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 315 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1