Number of the records: 1  

Lojalitné stratégie súčasnosti

  1. SYS0195910
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073310.4
    100
      
    $a 20141219d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Lojalitné stratégie súčasnosti $d Current loyalty strategies $f Michaela Krescanková
    301
      
    $a VEGA 1/0612/12
    330
      
    $a Vernostné programy charakterizujeme ako štruktúrované marketingové stratégie ponúkajúce výhody lojálnemu nákupnému správaniu. Cieľom je motivovať segment cieľových zákazníkov k opakovaným nákupom a vyhýbaniu sa konkurencii. Pri ich tvorbe je nutné si uvedomiť, že vernosť sa nedá kúpiť, podnik sa k nej musí dopracovať a zaslúžiť si ju. Lojalita predstavuje dobrovoľnú vernosť k firme. Spôsoby ako merať účinnosť lojalitného programu danej firmy. Lojalitné stratégie, trendy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0195838 $1 010 $a 978-80-225-3931-9 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 241-253 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [520 s., 26 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0045712 $a Koudelka $b Jan $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041172 $a programy vernostné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0048522 $a Krescanková $b Michaela $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20141219 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.