Number of the records: 1
Prínosy online komunikácie firmy v rámci budovania pozitívneho corporate image
Title Prínosy online komunikácie firmy v rámci budovania pozitívneho corporate image Author info Lenka Šprochová Author Šprochová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12. S. 127-132. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Škorvagová Simona ; Zorkóciová Otília ; Balhar Víťazoslav ; Farkašová Nora. ISBN 978-80-225-4001-8 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnik * komunikácia firemná * komunikácia elektronická * internet * imidž Annotation Budovanie firemného imidžu - corporate image. Firemná komunikácia - corporate communication. Firmy na internete. Online komunikácia firmy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01452-011, originál dokumentu
article
Number of the records: 1