Number of the records: 1  

Neuromarketing, miesto kde sa stretáva neuroveda a marketing

  1. Title Neuromarketing, miesto kde sa stretáva neuroveda a marketing
    Parallel titleNeuromarketing, Where Marketing and Neuroscience Meet
    Author infoŠtefan Majtán, Róbert Šlosár
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 389-403 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4077-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
    NoteVEGA 1/0100/13. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords neuromarketing * neuroveda * správanie spotrebiteľa * meranie * motivácia * etika
    AnnotationČo je neuromarketing. Kľúčové faktory neuromarketingu, ktoré môžu podnikom veľa napovedať a pomôcť pri predaji ich produktov alebo služieb, identifikácii správnej marketingovej stratégie a efektívnej reklame. Neuromarketing verzus etické otázky.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00372-028, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti575.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.