Number of the records: 1
Neuromarketing, miesto kde sa stretáva neuroveda a marketing
Title Neuromarketing, miesto kde sa stretáva neuroveda a marketing Parallel title Neuromarketing, Where Marketing and Neuroscience Meet Author info Štefan Majtán, Róbert Šlosár Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 389-403 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Tóth Miroslav ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4077-3 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Note VEGA 1/0100/13. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords neuromarketing * neuroveda * správanie spotrebiteľa * meranie * motivácia * etika Annotation Čo je neuromarketing. Kľúčové faktory neuromarketingu, ktoré môžu podnikom veľa napovedať a pomôcť pri predaji ich produktov alebo služieb, identifikácii správnej marketingovej stratégie a efektívnej reklame. Neuromarketing verzus etické otázky. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00372-028, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 575.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1