Number of the records: 1  

Zavádzanie Market intelligence ako faktora úspešnosti v oceliarskom podniku

  1. Title Zavádzanie Market intelligence ako faktora úspešnosti v oceliarskom podniku
    TranslationThe Introduction of market intelligence as a factor of success in the steel business
    Author infoPeter Zahumenský, Štefan Čarnický
    Author Zahumenský Peter EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach
    Co-authors Čarnický Štefan EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 14, č. 33 (2015), s. 15-23. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2015. ISSN 1335-9746
    Výstup z projektu VEGA 1/0562/14 Vplyv využívania nástrojov Business Intelligence na výkonnosť podnikov
    NoteVEGA 1/0562/14
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords oceliarstvo * systémy informačné * výkonnosť podniku * výkony podnikové * konkurencia * stratégia marketingová * systémy integrované manažérske * stratégia podnikateľská
    AnnotationVýznam market intelligence v súčasnom podnikateľskom prostredí. Analýza nástrojov Market intelligence a ich reálne uplatnenie v oceliarskom priemysle.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01333-003, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 33-34

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.