Number of the records: 1  

Methodology of content analysis of CR information in annual reports of the largest Czech and Slovak companies by means of Cata

  1. Title Methodology of content analysis of CR information in annual reports of the largest Czech and Slovak companies by means of Cata
    Author infoPetr Petera, Jaroslav Wagner, Renáta Pakšiová
    Author Petera Petr
    Co-authors Wagner Jaroslav
    Pakšiová Renáta EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Source document IDIMT-2016 : information technology, society and economy strategic cross-influences : [proceedings] : 24th interdisciplinary information management talks : 7.-9.9.2016, Poděbrady, Czech Republic. Pp. 383-392. - Linz : Trauner Verlag Universität, 2016 / Doucek Petr ; Chroust Gerhard ; Oškrdal Václav ; Aumayr Georg ; Böhmová Lucie ; IDIMT-2016 : information technology, society and economy strategic cross-influences Interdisciplinary information management talks. ISBN 978-3-99033-869-8
    NoteVEGA 1/0512/16. - IGA 1/37/2016. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionAustria
    systematics 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti
    Keywords zodpovednosť spoločenská * organizácie neziskové * analýza kvantitatívna * reporting * správy výročné * metodika * výskum
    AnnotationFiremný reporting sa stáva bežnou praxou po celom svete. Informácie o spoločenskej zodpovednosti. Metodika výskumu, konkrétne kvantitatívna analýza obsahu spoločenskej zodpovednosti, zverejnená vo výročných správach najväčších neziskových organizácií v Českej a Slovenskej republike.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00937-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF397 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.