Number of the records: 1
Moderné prístupy k vnímaniu marketingovej koncepcie v maloobchode
Title Moderné prístupy k vnímaniu marketingovej koncepcie v maloobchode Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. S. 102-115. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Daňo Ferdinand ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Žák Štefan. ISBN 978-80-225-4307-1 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Note VEGA 1/0134/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * maloobchod * zákazníci * segmentácia trhu * produkty * ceny * distribúcia * generácie * technológie informačné * technológie komunikačné Annotation Terminologicko-teoretické väzby pre marketingovú koncepciu maloobchodu. Marketingová koncepcia v maloobchode ako súčasť marketingu obchodu. Hybné sily rozvoja marketingu obchodu - príklady. Odporúčania pre tvorbu marketingovej koncepcie maloobchodu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01071-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1