Number of the records: 1  

Moderné prístupy k vnímaniu marketingovej koncepcie v maloobchode

  1. Title Moderné prístupy k vnímaniu marketingovej koncepcie v maloobchode
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. S. 102-115. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Daňo Ferdinand ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Žák Štefan. ISBN 978-80-225-4307-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    NoteVEGA 1/0134/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * maloobchod * zákazníci * segmentácia trhu * produkty * ceny * distribúcia * generácie * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationTerminologicko-teoretické väzby pre marketingovú koncepciu maloobchodu. Marketingová koncepcia v maloobchode ako súčasť marketingu obchodu. Hybné sily rozvoja marketingu obchodu - príklady. Odporúčania pre tvorbu marketingovej koncepcie maloobchodu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01071-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.